تفاوت میز کارمندی با دیگر میزهای اداری
در یک مجموعه اداری میزهای مختلفی برای افراد مختلف در نظر گرفته شده است. میز کارمندی از مهمترین میزهای یک شرکت محسوب می شود. مهمترین ویژگی که جدا کننده میزهای اداری از یکدیگر است، سمتهایی است که پشت میزها مینشینند. میز کارمندی برای کارمندان و میز مدیریتی برای مدیران در نظر گرفته شده است اما این میزها چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالتان را دریافت کنید.
میز کارمندی و میز مدیریتی چه تفاوتهایی با هم دارند؟
میز کارمندی برای کارمندان و میز مدیریتی برای مدیران یک مجموعه در نظر گرفته شده است. از نظر ابعاد میز مدیریتی بزرگتر از میز کارمندی است و از لحاظ ظاهری بر روی میزهای مدیریتی بیشتر کار شده است و ظرافت بیشتری دارند. میزهای کارمندی معمولاً سادهتر از میزهای مدیریتی هستند. میزهای مدیریتی معمولاً رنگهای سنگین مانند قهوهای تیره و مشکی دارند.
میز کارمندی و میز کارشناسی چه تفاوتهایی با هم دارند؟
میز کارشناسی طول بزرگتری نسبت به میز کارمندی دارد، ولی باز هم از میز مدیریتی کوچکتر خواهد بود. از لحاظ ظاهری میز کارشناسی همانند میز کارمندی ساده است. به طور کلی مهمترین ویژگی که میزهای اداری را از یکدیگر تفکیک میکند ابعاد و اندازه آنهاست.
میز کارمندی و میز کنفرانس چه تفاوتهایی با هم دارند؟
میز کنفرانس برای هدفهای تشکیل جلسه در نظر گرفته شده است و دارای اشکالی مانند مربع، دایره، مستطیل و ... میباشد. میز کنفرانس برای نشستهای اداری تشکیل جلسات و گرد هم آمدن بیشتر از چند نفر در نظر گرفته میشود، اما میز کارمندی تنها یک کارمند پشت آن مینشیند.
سخن پایانی
در یک مجموعه اداری میزهای مختلفی با توجه به سمتهایی که پشت آنها مینشینند وجود دارد. بیشترین تعداد میز مربوط به میزهای کارمندی است، چرا که کارمندان زیادی در یک مجموعه کار میکنند. این میزها معمولاً قیمت پایینتری نسبت به میزهای مدیریتی، میزهای کنفرانس و میزهای کارشناسی دارند. میز کارمندی معمولاً از دیگر میزها ابعاد کوچکتر و ظاهر سادهتری دارد.
برچسب: میز کارمندی،
ادامه مطلب